ÄLSKAR DET SOM DET ÄR.

tjenare alla!

Min måndag har varit toppen, hur har eran varit? ;)
Dagen har varit ganska lång för min del.
På trä slöjden var jag skit sur för att jag kan verkligen inte
trä slöjd,det e ju lixom inte min grej va.
Men efter skolan så var jag med Moa och det var super
roligt som vanligt.
Vi hoppade studsmatta ,spelade fotboll,gungade på en
gunga i lekparken och båda ramlade av , haha ! :)
Men nu har jag nyss ätit och nyss tagit mig en varm och
skön dusch !
Nu ska jag gå och titta på tv & sen ska jag sova.
Imorgon blir det skola och vi ska ha studie besök i
Norrköping på något stadsmuseum.
Så slipper att vara i själva skolan vi är i Norrköping istället (Y)
PUSS / AMANDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0