ONSDAG!

HEJSAN!!

Idag var det skola igen.
Hade matte,geografi och spanska prov och idrott(körde basket)
Se hade vi klassråd för första gången och jag och Tobbe var först på klasslistan så vi fick vara ordförande och sekreterare....PINSAMT!
Jag bara satt där och bankade med en penna i bordet som ordförande...haha.
Sen var det Läxhjälp kl 15:00-16:00.
Där jobbade man med Norden resan (SO) och matte diagnos.
När kl var 16:00 så gick jag hem och pluggade matte och kollade på TV.
Nu ska man gå och städa min garderob och ta fram ny outfit för imorgon.
Sen ska man äta mat och kolla på" halv åtta hos mig" och IDOL.
Sen vet jag inte vad jag ska göra....sova kanske.
Jätte trött efter skoldagen.
Imorgon är det Studie dag...Jeeaj.

Puss och kram
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0