STAN+nya skor

Halli hallå!

Idag så vaknade jag upp i morfars soffa ca kl 08:15.
Jag gick upp och åt frukost,sen kom mamma och twinsen.
Vi gick ut till bilen med Elizabeth för vi skulle oåka till skopunkten och köpa skor  till oss alla:)
Jag hittade ett par jätte fina skor.
När vi var klara på skopunkten så skjutsade Elizabeth upp oss på stan.
Vi köpte nya mössor och vantar till de små och tröjor.
Jag skulle få ett par nya tights men jag hittade inga som jag ville ha:(
Efter ca 1 timme gick vi till Mc och åt lunch.
SEn gick vi till Idrottshuset och överraskade Wilma(min lilla syrra) för hon skulle hänga med oss till morfar som fyller 60 år idag.
GRATTIS, GRATTIS!
Nu sitter jag vid morfars dator och bloggar,bdb,facebook m.m.
Sen vet jag inte vad jag ska göra.

kärlek/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0