MOT ÖREBRO!

Tjena mors i kylan!...brr
Förlåt att jag inte bloggade igår,men hann verkligen inte med det.
Men här kommer iallafall gårdagens inlägg.

Först på morgonen så var det plugg,började kl:09:00...skönt.
Första lektionen var idrott i 50 min.
Vi körde fotboll och jag vart as sur på en tjej för att hon gnällde när jag stod i mål att jag INTE skulle ta upp bollen fast man får göra det!!
Men iallafall efter idrotten så hade vi NO,Det var jätte kul.
När vi hade haft NO så hade vi lunch(som inte va god)
Vi hade språkval efter maten och jag har spanska:)
Sista lektionen var profil.
Jag har film profil:-)
Nästa vecka ska vi börja filma....skojigt:)
När jag slutade så cyklade jag hem och packade till örebro.
ÄNTLIGEN ÖREBROOOOOOOOO!
imorgon ska vi åka och köpa höst skor till mej.
PUSS PÅ DAGEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0