MEEEEEEMIIIIIL

Tjena, hallå, hej!

Dagen har varit bäst...skola och så.
Vi slutade kl 13:30(nytt schema).
Vi hade Matte,Engelska,NO och mentors tid(pratar med lärarna+ JOBBA!)
Sen kl:13:30 så cyklade jag hem med Moa.
Sen när jag var hemma så åt jag gott mellis.
Efter jag hade ätit så busade jag med twinsen,kollade på Meeemiil.
Emil med andra ord men Alwin och Alizia säger Meeeemiiil.
Sen kl 17:40 så åt vi kvällsmat,efter det så åt dem små fredagsmys och jag kollade på TV.
Nu sover dem små förutom William och Alizia.
Ikväll ska jag kolla på idol och ha lite fredags mys med mamma.

Vill alla som bor i Örebro veta något roligt???

Trodde väl det.

På Tisdag kväll kommer jag till mitt kära Örebro!:)<3
Kan vara med mina Älsklingar på tisdag kväll och Torsdag.
Kan inte på Onsdag för vi ska ha födelsedags firande för min morfar som fyller år.
Någon som vill vara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0