22:25 LÖRDAG DEN SEXTONDE OKTOBER

HALLÅ i kylan!

Fyfan vad kallt det är på dagarna,och mörkt på kvällarna.
Men iallafall idag har jag städat min garderob.
Efter det så busade jag med tvillingarna(lekte kock o annat).
Sen efter ett tag så åt vi Lunch(spagetti med fläskfilegryta...gott)
När vi hade ätit färdigt så satt jag vid datan, medans dem små sov middag.
När dom hade sovit färdigt så gick mamma och jag ut med twinsen.
Jag och mamma gjorde lövkransar som vi ska hänga på dörren sen.
Sen gick vi in och fixade TACOS....mums.
När vi hade ätit klart så kollade vi på film.
Efter 1 timma typ så skulle dem små sova men det ville inte dem:(
Men nu sover dem äntligen.
Hann inte ha lördagsmys idag för att dem små krånglade men vi ska ha det imorgon istället:)


MÅNGA KRAMAR/ /mandizbuz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0