Prov,prov,prov.

lHej alla läsare!
Ni vill inte börja i 7:an, jo lite men det är massa prov.
Aja,idag så var det först So prov om Egypten,sen matte prov.
Men jag får hoppas att det gick bra iallafall.
Efter skolan kl:14:50 så gick jag hem och åt mellis,macka och fruktsoppa...mums.
Sen gjorde jag lite läxa,och kollade på film med Alwin & Alizia.
Sen åt vi mat,pyttipanna och ägg.....gott!
Nu nattar mamma Alizia och jag sitter vid datorn.
Snart ska jag gå och lägga mig i soffan och mysa.
Sen vet jag inte vad som händer,natti natti kanske.
PÖS av mandizbuz

Kommentarer
Postat av: ebba

Hehe, ar jag brun? hihi tack :D



amanda jag saknar dig sa himmla mycket!!! ;*



Alskar dig ochj vi far ses snart!!! :) <333333333333

2010-11-21 @ 05:27:38
URL: http://ebbaafeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0