LÄSKIGT.....vill bara prata ut

Idag efter skolan så gick jag med Moa hem.
När vi skulle gå ut ur skolan så satt det en kille som brukar sitta vid dagiset här.
Han ropade Hallå Hallå,jag sa hej.
Sen gick jag till Moa som väntade på mej.
Vi började gå och efter ett tag så kom Moa på att hon glömt sin spanska mapp i skåpet,så vi gick tillbax och hämtade den.
Sen när vi gick ut så stog killen där och frågade om jag ville ha tuggummi.
Sen gick vi han frågade om mitt namn och om jag hade någon pojkvän!
Vi forsatte gå sen kom Martin som stog och väntade på bussen och då åkte killen.
Sen gick vi hem men då sitter han uanför Dunderbacken vi ringer till Martin så vi har någon att prata med när vi går förbi,han vände åt det hållet vi gick åt.
Vi sprang över vägen han förljer efter hela tin.
Till slut så springer vi upp där Ebba bor.
Efter ett tag smyger vi och kollar om han stod där.
Han står där och ser oss,vi spriiinger hem till ebba men hon var inte hemma.
Men sen kommer ebba och hennes mamma i bil,vi berättar  för dem.
Dem hade bråttom till stallet men skjutsade hem oss.
Han vet allt om mej,vart jag bor,namn,syskon,mamma.ålder,skola,klass precis alllt

Men aja nu är jag hemma igen och mamma ska ringa till skola och fråga om det e något fel på honom.
jag och moa var ute och sprang för livet i  en och en halv timme.
motioooon i massor har jag fått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0