SAKNADEN ÄR ENORM!

för tjugotre dagar sen så slog min högsta önskan in, när jag och min syster stod i kön in till globen med våra turnee tröjor på oss och med skylten i handen med tusentals beliebers bakom oss så hade jag fortfarande inte förstått att jag skulle få se justin bieber, när vi var inne i globen hade jag inte heller förstått det, jag tror inte jag förstod det när han väl kom in på sina vingar heller, det kändes som en dröm, jag tror det är många tjejer som också trodde det var en dröm, jag trodde aldrig jag skulle få se honom, att han aldrig skulle komma till sverige, i fem år har jag väntat på det här, i fem år och för tjugotre dagar sen så såg jag honom med egna ögon, UTAN TRÖJA dessutom . han såg precis ut som på alla bilder men så mycket finare. jag grät hela tiden, skrek och var i chocktillstånd, jag ville aldrig att det skulle ta slut, när konserten var slut så skulle alla tjugofyra tusen beliebers ut från globen , många grät och jag var en av dom som grät, jag kommer ihåg vilken panik vi hade när vi skulle visa biljetterna för att få komma in till globen , mitt hjärta började slå fortare än någonsin ´ vad gör vi om dom är falska?´  ´vi kommer inte komma in´ det var meningar som snurrade runt i mitt huvud, jag fick panik och blev så glad när hon sa ´ha så kul ikväll´ . den här kvällen kommer jag alltid minnas , alltid ! jag saknar det så sjukt mycket, saknar att stå där bland massa beliebers som älskar honom precis som jag, saknar att inte veta vart man ska ta vägen av lycka! det här var världens och jag menar VÄRLDENS bästa födelsedags present , vill tillbaka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0