Sofijah



Fan nu skiter jag i allt varför ska jag stanna
kvar det enda jag får är massa världelösa svar.
Ni säger "ja de kommer ordna dej du kommer att må bra
Vet att ni bara ljuger för att få mej stanna kvar.
Jag fattar inte varför , fan ni älskar ju inte mej
ni beteer er som en låga som brunnit utan eld.
Jag har försökt så många gånger.
Jag har väntat på tiden.
Men nu orkar jag inte längre , ser ni inte att jag lider?
Snälla ta mej härifrån
bort från denna värld.
Till en plats där allting är underbart och ingen har besvär.
Jag går under varje dag när jag försöker vara glad.
Nu slutar jag försöka det blir ändå aldrig bra.
Det känns som det är slut nu .
För jag orkar inte mer.
Gud lyssnar inte på mej hur mycket jag än ber.
Mina tårar är för många och har förvandlats till blod.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0